miercuri, 20 martie 2019

I Know - Masicka



IamWav Music
Yeah man
Mhm-mmm
'Cause I know that one day all this pain will fade away







IamWav Music
Yeah man
Mhm-mmm
'Cause I know that one day all this pain will fade away
I'm working so hard just to find

[Verse 1]
Me know fi sure (yeah)
Whole heap a youths try round yah, close the door (yeah)
Man waan fi take dem family go shopping fi buy out the store
Youths fi rise, hope dem hear me voice
Cyah cry out no more
Yeah, me know fi sure
Man fed up and a bring the steel (yeah)
Give the youths a chance inna life, spread dem wings fi real
Jah Jah you alone, alone know the things we feel (yeah)
Stand up firm inna life, same way the king no kneel




Man haffi bring the meal

[Chorus]
'Cause I know that one day all this pain will fade away
I'm working so hard just to find a better way
Man hold it out fi real, real, real
Days without no meal, my youth
Man hold it out fi real, real, real
Jus' hold it out fi real, my youth

[Verse 2]
Life races on (yeah)
Nuff a me friends no get fi finish inna the place me born (yeah)
Just a stack up the money fi me family in case me go-o-one
Ready fi the battle, oh yes, ready fi face the storm
Smoke some grades fi calm
Man work hard if live the dream (dream)
Mummy deserve everything, everything we waan give the que-e-een (yeah)




Everybody proud inna me place, yeah we lift the scheme (yeah)
Regular dem try and fail, man a Jah pickney, seen
That powerful gift within

[Chorus]
'Cause I know that one day all these pain will fade away
I'm working so hard just to find a better way
Man hold it out fi real, real, real
Days without no meal, my youth
Man hold it out fi real, real, real
Jus' hold it out fi real, my youth

[Outro]
Man hold it out fi real, real, real
Hold it out fi real, my youth
Just hold it out fi real, my youth





TOP 30 - Trends



Cinema: Toy Story 4 - Trailer

Brasil: VOCÊ NÃO AMA NINGUÉM - FALATUZETRÊ [REAÇÃO / ANÁLISE]

ประเทศไทย: ความเงียบดังที่สุด - Off-Gun

ประเทศไทย: ธารารัตน์ (Thararat) - YOUNGOHM

대한민국: DIA - WOOWA

대한민국: SHE'S FINE - English Translation - Heize

Deutschland: BLACKBERRY SKY - ENO

대한민국: SHE'S FINE - Heize

Россия: Jogos para Crianças - Caldo de Cana

ประเทศไทย: ธารารัตน์ (Thararat) - YOUNGOHM

Brasil: Você não ama ninguém - Knust, Cesar MC, Xamã & Chris

Россия: Iggy Azalea - Sally Walker - перевод по-русски

日本: Wakey-Wakey - NCT 127

Deutschland: Don't Lie To Me - Lena

ประเทศไทย: เลิกคุยทั้งอำเภอเพื่อเธอคนเดียว - ลิลลี่ ได้หมดถ้าสดชื่น Feat.เก้า เกริกพล

Россия: R.I.P. - Sofia Reyes - перевод по-русски - ft. Rita Ora & Anitta

ประเทศไทย: Iggy Azalea - Sally Walker - แปลภาษาไทย

U.S.A.: Wakey-Wakey - English Translation - NCT 127

日本: Wakey-Wakey - NCT 127

Brasil: Você não ama ninguém - Knust, Cesar MC, Xamã & Chris

PDF Download: O Diário de Anne Frank

PDF Download: Macunaíma – Mário de Andrade

PDF Download: Os Miseráveis – Victor Hugo

PDF Download: Iracema – José de Alencar

PDF Download: Os Sertões – Euclides da Cunha

PDF Download: Biblia Sagrada - João Ferreira de Almeida

PDF Download: Senhora – José de Alencar

PDF Download: Memórias Póstumas de Brás Cubas – Machado de Assis

Brasil: A organização do espaço geográfico brasileiro

Sverige: FUSK - Einár ft. K27







RADAR by Sanderlei



I Know - Masicka

Masicka - I Know

I Know - Masicka

Tell Me It's Love - Westlife

Westlife - Tell Me It's Love

Tell Me It's Love - Westlife

スキだよ -MY LOVE- - BoA

BoA - スキだよ -MY LOVE-

スキだよ -MY LOVE- - BoA

Jamu Gendong - Keizo

Keizo - Jamu Gendong

Jamu Gendong - Keizo

Jangan Nget Ngetan - Nella Kharisma

Nella Kharisma - Jangan Nget Ngetan

Jangan Nget Ngetan - Nella Kharisma

[Special] 마마무(MAMAMOO) - 고고베베 (gogobebe) Performance Video

고고베베 (gogobebe) Performance Video - [Special] 마마무(MAMAMOO)

[Special] 마마무(MAMAMOO) - 고고베베 (gogobebe) Performance Video

I Don't Belong in This Club - Why Don't We ft. Macklemore

I Don't Belong in This Club - Türkçe Çeviri - Why Don't We ft. Macklemore

I Don't Belong in This Club - Traduzione in Italiano - Why Don't We ft. Macklemore

I Don't Belong in This Club - Tłumaczenie Polskie - Why Don't We ft. Macklemore

I Don't Belong in This Club - Übersetzung auf Deutsch - Why Don't We ft. Macklemore

I Don't Belong in This Club - Terjemahan bahasa indonesia - Why Don't We ft. Macklemore

I Don't Belong in This Club - Traduction en Français - Why Don't We ft. Macklemore

I Don't Belong in This Club - 翻訳 日本語で - Why Don't We ft. Macklemore

I Don't Belong in This Club - แปลภาษาไทย - Why Don't We ft. Macklemore

I Don't Belong in This Club - перевод по-русски - Why Don't We ft. Macklemore

I Don't Belong in This Club - Traducción al Español - Why Don't We ft. Macklemore

I Don't Belong in This Club - Tradução em Português - Why Don't We ft. Macklemore

I Don't Belong in This Club - Why Don't We

Why Don't We - I Don't Belong in This Club

I Don't Belong in This Club - Why Don't We

Estrella - Kevin Roldan & Ayo Jay

Kevin Roldan & Ayo Jay - Estrella

Estrella - Kevin Roldan & Ayo Jay

Post Malone - Wow.

Wow. - Post Malone

Post Malone - Wow.

Você não ama ninguém - TOP 1 BRASIL

TOP 1 BRASIL - Você não ama ninguém

Você não ama ninguém - TOP 1 BRASIL

映えラヴ - HoneyWorks feat. 南

HoneyWorks feat. 南 - 映えラヴ

映えラヴ - HoneyWorks feat. 南

어느날 머리에서 뿔이 자랐다 (CROWN) - Choreography Version - TXT (투모로우바이투게더)

TXT (투모로우바이투게더) - 어느날 머리에서 뿔이 자랐다 (CROWN) - Choreography Version

어느날 머리에서 뿔이 자랐다 (CROWN) - Choreography Version - TXT (투모로우바이투게더)

Forever Alone (Vertical Video) - Paulo Londra

Paulo Londra - Forever Alone (Vertical Video)

Forever Alone (Vertical Video) - Paulo Londra

Toy Story 4 - Trailer

Trailer - Toy Story 4

Toy Story 4 - Trailer

Lapiz Conciente - 911 - English Translation

Lapiz Conciente - 911

911 - Lapiz Conciente

Lapiz Conciente - 911

Dreams - Birdman, Juvenile ft. NLE Chopp

Birdman, Juvenile ft. NLE Chopp - Dreams

Dreams - Birdman, Juvenile ft. NLE Chopp

On Gang - Sada Baby

Sada Baby - On Gang

On Gang - Sada Baby

BASADO EN HECHOS REALES - HOMER EL MERO MERO X DUKI

HOMER EL MERO MERO X DUKI - BASADO EN HECHOS REALES

BASADO EN HECHOS REALES - HOMER EL MERO MERO X DUKI

Sem Limite - GXLDEN x L3OZIN x PDN 22

GXLDEN x L3OZIN x PDN 22 - Sem Limite

Sem Limite - GXLDEN x L3OZIN x PDN 22

Te ligo Mais Tarde - Mc Niel, Kerol Feat FP do Trem Bala

Mc Niel, Kerol Feat FP do Trem Bala - Te ligo Mais Tarde

Te ligo Mais Tarde - Mc Niel, Kerol Feat FP do Trem Bala

El Trato De La Gente - Grupo Agrado (En Vivo)

Grupo Agrado (En Vivo) - El Trato De La Gente

El Trato De La Gente - Grupo Agrado (En Vivo)

Bloody Sunday Freestyle - YelaWolf

YelaWolf - Bloody Sunday Freestyle

Bloody Sunday Freestyle - YelaWolf

Baby On Baby (Freestyle) - DaBaby

DaBaby - Baby On Baby (Freestyle)

Baby On Baby (Freestyle) - DaBaby

Индиго - Гарри Топор & Тони Раут

Гарри Топор & Тони Раут - Индиго

Индиго - Гарри Топор & Тони Раут

Jeito Gostoso - Seda Vermelha

Seda Vermelha - Jeito Gostoso

Jeito Gostoso - Seda Vermelha

Desculpa Doutor 2 - San Joe

San Joe - Desculpa Doutor 2

Desculpa Doutor 2 - San Joe

Merci - Carl Brave

Carl Brave - Merci

Merci - Carl Brave

Toy Story 4 - Trailer

Trailer - Toy Story 4

Toy Story 4 - Trailer

FUSK - Einár ft. K27

Einár ft. K27 - FUSK

FUSK - Einár ft. K27









from Letras https://ift.tt/2FdPf7U
via gqrds

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu